مصاحبه منتشرشده به اسم سردار جباری تکذیب شد -راهبرد معاصر
رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه جلیلی:‌ خون اسماعیل هنیه مهر پایانی بر عمر رژیم صهیونیستی است دولت برای شهادت «اسماعیل هنیه» ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد

مصاحبه منتشرشده به اسم سردار جباری تکذیب شد 

رسانه‌ها و شبکه‌های فارسی زبان معاند، سبک جدیدی را برای باورپذیرکردن شایعات و دروغ‌هایشان به وجود آورده‌اند.
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۶ - ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 August 12
کد خبر: ۲۵۴۲۴۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ به تازگی اظهارنظری دربارۀ سردار ابراهیم جباری مشاور فرمانده سپاه در برخی رسانه‌ها درحال دست‌به‌دست شدن است. منتشرکنندگان این مطلب مدعی مصاحبۀ جنجالی این شخصیت نظامی با بسیج‌پرس (رسانه رسمی سازمان بسیج) شده‌اند.

مراجعه به سایت بسیج‌پرس حکایت از نبود چنین مصاحبه‌ای دارد؛ سردار ابراهیم جباری نیز در گفتگو با خبرنگار فارس از اساس چنین صحبت‌ها و مصاحبه با این سایت را تکذیب کرد.

اما ماجرا از چه قرار است؟ رسانه‌ها و شبکه‌های فارسی زبان معاند، سبک جدیدی را برای باورپذیرکردن شایعات و دروغ‌هایشان به وجود آورده‌اند. این رسانه‌ها عمدتاً در مواقع حساس (مانند این ایام که زمان پاسخ ایران به اسرائیل خواهد بود) دست به انتشار چنین اخباری می‌زنند.

تنظیم سوژه و اخبار آن‌ها بیشتر بر مسائل امنیتی یا مسائلی که مردم برایشان از درجه اهمیت بالاتری برخوردار است.

این رسانه‌ها برای اعتبار خبرهایشان مدعی هستند که چنین اظهاراتی در گفتگو با رسانه‌های معتبر و رسمی انجام شده است، درحالی که هرگز در سایت آن رسانه‌ها مشاهده نمی‌شود./ تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار